მე-4 დღე
დღე დავიწყეთ წინა ტრენინგზე განხილული მასალების გამეორებით.
ჩამოვაყალიბეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები, ერთი ზოგადი, ორი თემატური და რამოდენიმე შინაარსობლივი კითხვა. ეს კითხვები ავტვირთეთ გუგლ დოკუმენტებში და გავუზიარეთ ტრენერს, რაზედაც მივიღე კარგი უკუკავშირი.
შემდეგ გავეცანით პროექტზე დაფუძნებული სწავლების დოკუმენტს, კონკრეტულად გავეცანით შეფასების 5 სტრატეგიას, თითოეული სტრატეგიიდან ამოვარჩიეთ ერთი მაქსიმუმ ორი მეთოდი. მივიღეთ საშინაო დავალება შევქმნათ მინიმუმ 10 კითხვიანი დიაგნოსტიკური ტესტი, რომელსაც შემდგომში გარდავქმნით ელექტრონულად. სულ მაინტერესებდა ელექტრონული ტესტების შექმნის ტექნიკა, მიხარია, რომ შემდეგ ტრენინგზე ვისწავლით ელექტრონული ტესტების შექმნას. დრე ნაყოფიერი და სახალისო იყო (ბოლოს)
დღე დავიწყეთ წინა ტრენინგზე განხილული მასალების გამეორებით.
ჩამოვაყალიბეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები, ერთი ზოგადი, ორი თემატური და რამოდენიმე შინაარსობლივი კითხვა. ეს კითხვები ავტვირთეთ გუგლ დოკუმენტებში და გავუზიარეთ ტრენერს, რაზედაც მივიღე კარგი უკუკავშირი.
შემდეგ გავეცანით პროექტზე დაფუძნებული სწავლების დოკუმენტს, კონკრეტულად გავეცანით შეფასების 5 სტრატეგიას, თითოეული სტრატეგიიდან ამოვარჩიეთ ერთი მაქსიმუმ ორი მეთოდი. მივიღეთ საშინაო დავალება შევქმნათ მინიმუმ 10 კითხვიანი დიაგნოსტიკური ტესტი, რომელსაც შემდგომში გარდავქმნით ელექტრონულად. სულ მაინტერესებდა ელექტრონული ტესტების შექმნის ტექნიკა, მიხარია, რომ შემდეგ ტრენინგზე ვისწავლით ელექტრონული ტესტების შექმნას. დრე ნაყოფიერი და სახალისო იყო (ბოლოს)
დიდო მადლობა.
ReplyDelete